Modyfikacja najnowszego BMW X5 G05 30d ;)

Dostojeństwo, potęga i elegancja :)

CHIP-TUNING

Moc
265 KM -> 310 KM
Moment obrotowy
620 Nm -> 720 Nm

Tymi trzeba słowami, wymienionymi w tytule tego postu BMW określa nową odsłonę SUV-a jakim jest BMW X5 model G05

Nie ma co ukrywać, że w stosunku do poprzedniej wersji „Elegancja i dostojeństwo” jest. No może nie widać tego na zdjęciu bo bruuuuudny jest niesamowicie :)

No ale co zrobić, takie mamy teraz warunki na drogach, a wszystkich serdecznie przepraszamy i mamy nadzieję, że nam wybaczycie :).

Co do tej potęgi to wszystko zależy od tego co autor miał na myśli. Jeżeli mówimy o 3 litrowym silniku to można przyjąć, ze tak jest. To fenomenalna znana już na wylot jednostka napędowa, cechująca się niezawodnością i olbrzymim potencjałem, o którym świadomość miał nasz nowy klient, Pan Marcin, który zgłosił się do nas z chęcią wykorzystania tego „drzemiącego i niewykorzystanego potencjału”.

W pierwszym naszym kontakcie ustaliliśmy, że zalecamy zrobić pierwsze 1000-2000 km na spokojnie, po
czym zmienić olej w silniku wraz z filtrem oleju, w którym notabene na pewno znajdziemy setki opiłków, po czym wykonać modyfikację silnika.

Gwoli ścisłości, wymiana oleju nie jest tutaj w żadnym stopniu związana i wymagana z powodu CHIP-TUNING-u. Proszę nam uwierzyć, że filtr oleju w nowych samochodach po przebiegu 1000 2000, aż błyszczy się od opiłków, dlatego jeżeli chcemy zadbać o samochód, my gorąco zalecamy taką wymianę oleju.

Sami, zapewne gdy będziemy niebawem odbierać nowe samochody, pierwszą zmianę oleju zrobimy zapewne po 500-1000 km po czym drugą o 1500-2000. Będziemy jednocześnie obserwować ślady opiłków. Bardzo ważne jest aby zadbać oto w początkowej fazie „życie samochodu”.

Koszt oleju wraz z jego zmianą to naprawdę groszowa sprawa, a zadbany samochód odwdzięczy się bezawaryjną pracą przez serki tyś. Wiemy coś o tym, bo nasze samochody mają już ponad 300tyś i ani jednej awarii. A „gonione” są codziennie od świtu do zmierzchu i od pierwszych kilometrów na „mocnych programach”.

Wracając do samej wymiany, oczywiście olej zastosowaliśmy Penrite Enviro+ 5W40, a wcześniej „wypłukaliśmy” silnik środkiem Penrite Engine Flush. Na koniec został zastosowany dodatek LiqyMoly Ceratec, mający na celu zmniejszenie tarcia w jednostce napędowej i elementach „pracujących”.

Co do samej modyfikacji, to w związku z tym, że to najnowszy model, modyfikacja oczywiście musiała odbyć się metodą bench, czyli wypięcie fabrycznych wtyczek i wpięcie się w ich miejsce. Jest to metoda bezinwazyjna nie zostawiająca śladów próby dostania się do wnętrza sterownika.

Co do samego samochodu, to piąteczka oczywiście wyposażona ponad standard. Udało nam się, co nie było możliwe w przypadku niedawno opisywane BMW X7, zrobić zdjęcie panoramicznego, szklanego dachu Sky Loungeopcji w "akcji", na którym widać gwieździste niebo. Zdjęcie nie oddaje tego w całej okazałości, ale proszę nam wierzyć wygląda to fenomenalnie :)

Po kilku godzinach skontaktowaliśmy się z klientem jak tam droga do domu. Oczywiście zadowolenie klienta było w pelni. Samochód całkowicie inaczej jego zdaniem jechał. Dużo przyjemniej i dynamiczniej. Tak miał jeździć od początku :)

Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług Panie Marcinie i jesteśmy w kontakcie :)

Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy bardzo za zaufanie :). Było nam niezmiernie miło pracować przy tej pięknej G05 :).

#MobileCoders #BMWkodowanie #bmwg05 #bmwserwisolejowy #BMWchiptuning #bmwB57
Przeczytaj na