Wejście w Nowy Rok wg Adriana i Damiana ;)

Tak, tytułowi bohaterowie zaprosili nas na modyfikację swoich kolejnych samochodów. Już kiedyś modyfikowali u nas Audi i kilka BMW, a teraz przyszedł czas na następujące modele:

- VW Arteon 2.0 TSI 280 KM
- Audi A4 B9 2.0 TDI 150 KM
- Audi A6 C7 2.0 TDI 190 KM
- Opel Astra J 1.6 CTDI 110 KM

Wszystkie samochody przeszły strojenia bezbłędnie i po jezdach testowych każdy z właścicieli był zadowolony :).

Najpierw zrobiliśmy Audi A4 B9, tutaj autko z dość niskim przebiegiem więc strojenie zajęło nam ok 1h, a samochód dostał ekstra 40 KM i 80 Nm :)

Stage 1 Audi A4 B9 2.0 TDI 150 KM
150 KM -> 190 KM
320 Nm -> 400 Nm

Samochód jest z 2015 roku, ale ma naprawdę mały przebieg. Wszystkie parametry jak w nowym samochodzie przez co modyfikacja to czysta przyjemność, bez korekt, bez kompromisów :). Audi należy do taty Adriana i Damiana i to on pojechał jako pierwszy przetestować nową moc :). Wróciwszy się powiedział, że naprawdę "idzie dobrze". I o to właśnie chodzi, fajnie jest wykorzystać tak duży bufor, nie dość że samochód jest teraz sporo żwawszy to w dodatku spalanie pozostaje na tym samym poziomie.
Wyższe zakresy prędkości też nie są już dla A4 przeszkodą, jedzie śmiało i bez wstydu.

Drugi pojazd to VW Arteon z 2017 roku i z przebiegiem zaledwie 20.000 km

Stage 1 VW Arteon 2.0 TFSI 280 KM
280 KM -> 350 KM
350 Nm -> 460 Nm

Tutaj też jest ciekawie, jako że samochód również nie wykazuje zużycia, bo jest praktycznie nowy, to Stage 1 został wykonany pod maksymalne bezpieczeństwo i wydajność. 350 KM w tym pojeździe, który ma bardzo niski współczynnik Cx sprawia, że samochód bardzo przyjemnie gna do przodu. Przyrost mocy na poziomie 70 KM i 100 Nm jest odczuwalny w każdym zakresie obrotów. Poza tym Arteon jest bardzo ciekawym stylistycznie pojazdem, który większości kierowcom się po prostu bardzo podoba :)

Trzeci pojazd to Audi A6 C7 ze znanym i popuarnym silnikiem 2.0 TDI o mocy 190 KM i momencie 400 Nm

Stage 1 Audi A6 C7 2.0 TDI 190 KM
190 KM -> 220 KM
400 Nm -> 460 Nm

Audi A6 C7 to jeden z najchętniej kupowanych samochodów klasy premium. Tak, ten model, szczególnie w wersji 2.0 TDI trafia do nas niemal kilka razy w miesiącu. Przystępna cena, dobra jakość materiałów i w miarę oszczędny i bezawaryjny silnik zdobył sobie serca dużej grupie odbiorców. Oczywiście kto nie chciałby 3.0 TDI, ale patrząc na koszty akcyzy to się po prostu nie kalkuluje. Lepiej zrobić modyfikację, która umila podróżowanie dzięki znacznej poprawie dynamiki w każdym zakresie obrotów :)

I czwarte, ostatnie autko to Opel Astra J zz silnikiem 1.6 CDTI 110 KM

Stage 1 Opel Astra 1.6 CDTI 110 KM
110 KM -> 145 KM
300 Nm -> 340 Nm

W przypadku samochodu do pracy wzmocnienie go przełoży się na bezpieczeństwo jazdy. Astra z silnikiem 1.6 CDTI ma dość spory potencjał, może nie na papierze, ale w trasie już jest nie do poznania zaraz po strojeniu :). Stage 1 dodaje jej naprawdę dużo mocy i czuć to przy pierwszym wciśnięciu pedału gazu :). Spalanie pozostaje na identycznym poziomie, a komfort jazdy wzrasta dwukrotnie. Aż żal nie wykorzystać tego potencjału :)

Aby wystroić te pojazdy potrzebowaliśmy ok 6h, wszystko przebiegło w miłej atmosferze i bez większych trudności przy kawie i rozmowach :)

Bardzo dziękujemy Adrianowi i Damianowi, oraz ich tacie, za zaproszenie nas do siebie i zaufanie. Miło było popracować przy waszych samochodach :).

Pozdrawiamy serdecznie

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuning #vwarteon #opelastra #audia6 #audia4 #audichiptuning #vwchiptuning
Przeczytaj na