Nowe kodowanie – sygnalizacji świetlnej rozpoznawanie 😉.

BMW G05 X5 30d
265 KM === >>> 310 KM
620 Nm === >>> 720 Nm
(wartości przed === >>> po modyfikacji)

Przedstawiane BMW jest wyposażone w bardzo dobry 3-litrowy silnik diesel’a, który na rynku jest już kilka lat.

Jest to sprawdzona konstrukcja o bardzo dobrym stosunku mocy do spalania, a także trwała.
Zmiany po modyfikacji są bardzo zadowalające dodatkowe około 50 KM i 100 Nm dają bardzo dobry efekt – im wyższa prędkość tym bardziej wyczuwalny 😊.

Poza tym wykonaliśmy tutaj kilka standardowych kodowań, jak na przykład zapamiętanie ostatniej pozycji Start Stop.

Jednak to nie wystarczyło :).
Dotychczas aktywowaliśmy w autach spełniających warunki funkcję Advanced Driving View (ADV), czyli widok naszego samochodu na wyświetlaczu kierowcy z funkcją automatycznej zmiany pasa ruchu po włączeniu kierunkowskazu.
Z najnowszym oprogramowaniem auta doszły dodatkowe ciekawe funkcje, które wchodzą w skład ADV, jednak nie są one aktywne w naszym kraju.

Na szczęście znamy sposób na ich aktywację 😊.
Te dodatkowe funkcje, to:
– Automatyczne dostosowywanie prędkości do ograniczeń. Funkcja, jest składową i rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne dostosowywanie prędkości samochodu w oparciu o znaki drogowe.
Kierowca może dostosować system indywidualnie pod siebie i ustawić czy prędkości odczytane ze znaków mają być dostosowane dokładnie do tych wskazanych przez znaki czy mają być większe lub mniejsze. Tolerancja +/- 15 km/h w stosunku do znaku.

- Automatyczne reagowanie na sygnalizację świetlną. Funkcja, jest składową i rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne zwalnianie i zatrzymanie pojazdu w przypadku wykrycia czerwonego światła. System też umożliwia ruszenie po wykryciu zmiany światła na zielone.

- Automatyczne reagowanie na pierwszeństwo przejazdu. Funkcja, jest składową i rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne informowanie kierowcy dźwiękiem oraz sygnalizacją na zegarach / Head-Up w przypadku zbliżania się do skrzyżowania z nakazem stopu lub ustąpienia pierwszeństwa, jeżeli kierowca nie zwalnia.
System za pomocą kamer sprawdza czy ma pierwszeństwo przejazdu lub nakaz stopu oraz sprawdza otoczenie na skrzyżowaniu.

Testowaliśmy powyższe funkcje w swoich autach oraz klientów i działają one bardzo fajnie jednak należy pamiętać, że wszystkie przedstawione tu systemy mają za zadanie wspierać/asystować kierowcę, a nie go wyręczać. Aktywowanie systemów nie zwalnia kierowcy z myślenia i zachowania szczególnej ostrożności na drodze :).

Dziękujemy serdecznie panu Piotrowi za skorzystanie z naszych usług i pozdrawiamy 😊

#MobileCoders #AdvancedDrivingView #ChipTuning #BMW #X5 #G05 #30d #ADV #kodowanie #aktywacja #TrafficLightRecognition #ACC #TESLA #AutonomousDriving
Przeczytaj na